Fariz & Sheereen

May 19, 2009

asd

ff
Salam, kali ini entry utk pasangan Fariz & Sheereen dari Subang. Fariz merupakan kawan gua semasa di Melben dulu. Serba sedikit mengenai Fariz, dia merupakan seorang IT consultant di Melbern. Company di Melbern import Fariz ni utk handle kerje2 di Australia…betapa gempaknya org-org mesia beb..selain dari itu, Fariz merupakan kawan gua dalam padang. Setakat ni dia memang striker yg terbaik yg penah ade kat Melbern ni…yg lain2 memang takleh celen ngan dia…serius gua tak main2…!! Dia pantas buat decision bile ade depan gol dan jugak pandai handle defender yg keras & laju…seronok gua pass bola ngan dia sebab dia pandai bace game gua….senang nak tru ball kat dia…ok…berbalik pada gamba ni…ni gambo mase akad nikah yg berlangsung di Dewan Perdana Felda, KL. Pasangan ni memang gempak…family & kawan2 bukan main ramai…sampai ade yg tunggu kat luar dewan…meriah gila beb…Fariz selambe je walaupun bapak mertua dia yg akadkan nikah tu…tahniah bro…lu memang terer…!
asf

sdf

asff

ggh

frbt

fr
pada sebelah malamnya, majlis recpetion berlangsung di dewan itu jugak. dengan dewan yg agak besau, tetamu yg ramai…nasib baik gua datang dengan team shutterspeak. so agak meriah bila berkerja dengan team semuanya berjalan lancar. setting yg gempak di dewan tu menjadikan gambau2 yg diambil semuanya ade nilai yg tersendiri…pada malam ni….Fariz dah abih ilang dah muke gementar tu..dia dah relek…happy jek…gua tumpang gembire nengok dia gembire…selamat berbahagia hingga ke akhir hayat bro…tahniah…gambau2 bole tgk kat sini

Leave a Reply

