Danga Bay, Jey Bhe

June 14, 2009

danga bay

kete
gambo oleh Mr. Fyruz and edited by hero 29 years old..

danga

ayief
Jenjalan bawak ayern ngan ayief main2 kat danga bay. Ayern je kot…sebab Ayief baru nak reti nengok lampu2, pastu gelak sorang2..ekekkeke…Danga Bay memang memang tempat gua tak penah miss kalo balik JB. Layankan kerenah Ayern main2 kat situ..Ayern jugak…sikit2 Ayern..ekekkekek…sebenornye gua pun syok jalan2 kat situ…syok beb kat sane..idup je malam2…ade banyak lagi gambo2 kitorang kat JB termasuk gambo2 kenduri cukur jambul anak sedara gua yg baru…”Farrel”….semuanya ada dalam flikr gua…layan2 le ek…ciao dulu…gua pun dah penat baru sampai Penang petang tadi…

Leave a Reply

