Ayief

July 9, 2009

Ayief dah masuk 6 bulan pada 6aribulan arituh…banyak gak perkembangan dia yg aku nengok. Alhamdulillah…dia sehat membesar dengan baik sekali. Annor selalu bagitau jaga Ayief senang…tak banyak ragam…hehehe..sure ikut cam gua kecik2 dulu…Ayief duduk dengan penjaga (Kak As) pada siang ari..alhamdulillah kami dapat penjaga yg bagus & pandai jaga budak…banyak gak nampak bende2 baru Ayief dapat yg kitorang tak sedo…mungkin dapat kat umah penjage le tuh…setakat ni dia dah pandai mengamok bile nengok org makan…dia nak sama..dia dah tau apa peranan mulut…muakakkaka…dia gak dah pandai nengok katun…bukan main dia focus kat mende2 yg bergerak…dia jugak dah bole mengesot kedepan…ok la tu…ikut umur dia…yg lain2 mak dia lagi banyak tau kot…muakakkakka…
1

2
photo by annor

tetibe aku ngidam reflector…! damn!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: