Ayief makan

August 1, 2009

Video pertama dalam blog ni…gua malas nak edit sebenornye…berlambak2 video yg gua dah amik cume gua malas nak bukak After Effect & Final Cut Pro pastu upload ke internet…biasa la pakai streamyx ni kalo nak upload video gila bercinta…lembap cam siput…letih nunggu…tapi ni ok le…buleh jadikkan motivasi utk aku mengaplod lebih banyak video dan juga corat coret gua dalam blog…!

One Response to “Ayief makan”

  1. ajit said

    haha sweeet.ko buat short film ar syiek

Leave a Reply

