Langkah berjaga-jaga

August 4, 2009

kat bertam ni skang merupakan area panas…H1N1 sedang melanda…ILP dah tutup, MRSM pun dah tutup, skolah Sains kena kuarantine & banyak lagi skolah2 menengah kat Kepala Batas, area berdekatan pun dah kene tutup…sebagai langkah berjaga-jaga…gua dah sediakan kami sekeluarga dengan mask…wife gua pun dah belikan utk student dia satu kelas mask tadi…selagi kita buleh usaha nak elak…kite cube…esok Ayern akan pegi skolah dengan mengenakan mask di muka…gua saspen tadi takut dia takmao pakai…bile gua try…dia kata…”babah…tengok ni…Ayern macam ninja…!”…gua pun dengan penuh yakin dan memberi sokongan moral terus mengiyakan dia tu dah nampak cam ninja…hahhahaha…lantak ko le Ayern janji ko pakai…tapi pening pale plak bile dia asyik nak berkuntau je bile pakai mask tu…dah kate ninja…kene le lawan2…muakakkakkaka…aduhhhhh….pening…pening…macam2 ragam anak gua ni…
ayern ninja

One Response to “Langkah berjaga-jaga”

  1. deelahz said

    rambut ayern da macam rambut nauffal la…….hihihi…take care ayern ye……ajak mommy ngan babah dtg melben nak??? main snow….hehehehe

Leave a Reply

