Zamri & Aimi Sik, Kedah

August 6, 2009

Dalam post kali ni gua cuba berkongsi pengalaman gua shoot pasangan pengantin dari SIk, Kedah ini. Reception pertama diorang berlangsung di Batu Cave minggu sebelumnya yg telah dirakam oleh Archiprez & Zaidan. Gua telah diberi tugas utk merakam detik2 manis diorang ni kat Kedah plak. Ok la dekat ngan gua…hahhahhaha…Pengalaman yg gua takleh lupa masa rakam gambo pasangan ni bila gua nya camera tetiba ada masalah dengan CMOS…hantu betoi…time2 tu buleh jadik plak…takkan gua nak kata gua takleh…gila apa…mau kene parang ngan bapak pengantin…apa yg jadik kat camera gua bila gua amik gamba, akan ada line putih kat tgh2 gamba yg akan menggangu bila nak print. aduhhhh tensen….Zaidan yg datang jugak pada masa tu takdak masalah (yela dia pakai faidee)..so gua suspek yg CMOS gua dah rosak…gua teruskan gak…bile abih kenduri, jenuh gua nak edit semua gamba gua ade line..just imagine laa..nak kene edit one by one ilangkan line putih tu…huhhuhuhu..naik lebam gua…ni la antara hasil kelebaman tu…dah takde line putih kan..?hahhaahhahha…camera gua tu dah gua jual so pasni dah takde masalah dengan CMOS dan line putih kat tgh gambo…kenapa…? paham2 sendiri laaaa….muakakkakkakkaka
1

3

4

5

6

7

8

4 Responses to “Zamri & Aimi Sik, Kedah”

  1. dod said

    waduh abah ryan dah ada wpress daaa
    dah tak layan Fp lagi ke….wa wa wa best tuh

    shoot pengantin tu memang shuntek
    muka pengantin nampak natural
    tang tu yang mahal
    cun!!!!

  2. aku dari dulu dok try nak figure out camana ko edit gambar ko.
    kaler semua best

  3. JJ said

    Love all shots. Nice lens you got there and extreme photographer action. He..he..

  4. kak dod said

    abanh Ryan punya penangan memang Marbelles!!!!!

Leave a Reply

