Anis & Am, Keliling Flat Pekeliling

August 16, 2009

Gua lupa nak haplod gambo dari outdoor photoshoot ni. Gambo ni sebenornye dah lame…sehari lepas Manu lawan Mesia bulan lepas. Anis merupakan kawan gua kat Melben dulu. Dia antara arkitek yg hebat yg berjaya dilahirkan dari Melben…Skang dah balik mesia untuk berkhidmat dan membanggakan negara. Minah ni memang pandai bergaya depan camera…gua takyah suh dia buat apa…gua set tempat dan art direction…gua tekan je shutter nescaya results dia tidak mengecewakan…dia memang pandai bergaya…lokasi kami sebenornya nak ke KTM, tapi disebabkan leceh nak mohon itu ini, kitorang terus gerak ke flat pekeliling…Anis memang la menggelabah nengok kawasan kat situ…takleh nak kate ape le dia pompuan…gua ni yg laki pun seram sejuk gak…tapi buat2 cam relek sebab kalo gua takut 10 kali takut le dia tu..muakakkkaka…bau humang ai..takyah cite le…kawasan kene tinggal…memang macam2 bau…sampah gile banyak…kalo ade mayat kat situ pun org taktau gua rasa…mamat gian punye le berlambak…buat taktau je…diorang dengan bisness diorang…lantak laa…tapi memang best dengan pengalaman terbaru shoot di situ…
anis

2

2-2

bnw

flare

sampah

website: www.asyiek.com
online album: http://www.flickr.com/photos/asyiek/
facebook: http://www.facebook.com/asyiekdesa
ym: ask_shakes@yahoo.com
mobile number: 012.48 11 22 5
promotion

10 Responses to “Anis & Am, Keliling Flat Pekeliling”

  1. -ism said

    oiiiiiiiiiiiiiii!

  2. en_me said

    salamm bro.. thanx singgah2 jenguk2 kkomen2 blog me yg itteww..
    muger2 kiter leh jadi rakan siber yg baik baik ghitewww..

  3. minmolek77 said

    -Tq bro koz sudi turunkan komen kat Fp gua….
    -Beraninya amik gambo kat port soram sojuk tuh…hehe…cool

  4. mcm nie punya cantik lepas nie ramai la org bergambo kt pusat pembuangan sampah…

  5. seni di mana2 saja.
    nice shots di situ bro.
    lokasi tak kisah kalau dah shoot tu penuh kreativti,
    gambar semua mantap.

  6. fauzi-maya said

    perghh.. ni yg maleh gua nak komen ni..best sgt;)

  7. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak yg penuh dengan rahmat & barakah.

  8. orang yang dok flat ni dulupun tak pernah pikir tpt diorang ni pun besh amik gambo.

    Entryku kali ini

    Syukur pada-Nya atas kesempatan
    Melalui bulan terbaik antara bulan
    Salam Ramadhan buat teman dan taulan
    Dibulan ini kita tingkatkan amalan

  9. katunx said

    pergh, encik ni memang dewa…
    selamat berpuasa…

Leave a Reply

