Teringat dolu2…!

September 1, 2009

Bile haplod gambo Ayief mase kecik, teringat plak detik2 manis gua mase kat Melben dulu dengan Ayern…Sronok rasanya melayan kerenah dia…Banyak tempat yg best buleh gua bawak masa kat sana…Tempat yg asing buat org Melayu…for sure seronok…Rindu gile plak bile nengok balik gambo2 lame…rasenye macam baru je dia beso tu…tetibe nengok balik real life beso dah anak gua…dah macam2 dia pandai…tak perasan bile dok ade depan mata…Syukur Alhamdulillah dia membesar dengan baik sekali…
ayern
teringat jugak mase ni gua baru pakai dslr…serius PentaxK10D memang gempak kaler dia..rindu gile beb kat camera tu…tapi sayangnya gua dah ebay dia…muakakkakkaka
promotion

Leave a Reply

