Salam Aidilfitri dari Asyiek

September 17, 2009

kad raya
Salam semua…gua tak pandai nak berbahasa puitis yg macam selalu ade dalam kad raya…gua simple jek…paham maksud perjuangan & peruntukan peluang utk beribadah yg disediakan pada bulan ramadhan dan kita akan nikmati kemenangannya pada menjelang syawal yg akan tiba berberapa hari nanti. di sini gua nak ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin atas keterlanjuran berkata2 dalam blog ni ataupun semasa kita berjumpa kat luar…gua susuh 10 jari mintak ampun pada hari yg mulia yg akan muncul nanti….sama2 kita amik kesempatan ni berjumpa sanak keluarga, rakan taulan utk bermaaf-maafan…kepada yg pulang ke kampung selamat memandu dengan hati2..semoga anda sampai ke destinasi yg dituju…salam aidilfitri dari asyiek dan keluarga

salam aidilfitri
ps: kepada kawan2 di Melben, bawak2 bersabar…kemeriahan di rantau tidak kurang hebatnye…gua dah kene 4 taun raya kat sane dulu…sedey woooo…but still…hati2 memandu gi umah kawan2…tradisi rumah terbuka kat sana mesti hebat seperti dulu2…kem salam semua…insyaAllah gambo2 makanan yg hebat2 di sini akan diupload selalu…muakakkakka…ok…ok…maaf zahir batin (lupe plak dah mintak maap tadi…nak sakitkan ati balik plak…hehhehehe)

pada kawan2 kat mesia…raya pertama gua di Kepala Batas je taun ni sebab bapak gua jadik host…(nenek gua tak sihat..so semua datang umah gua…raya kedua gua di Alor Star dan raya ketiga gua balik rumah mertua di JB…nanti kite jumpe…standby kuih gua dtanag nanti…

(kuih raya gua beli taun ni semua rase cam kertas…tasteless..! senang betoi nak menipu org skang nih)
promotion

3 Responses to “Salam Aidilfitri dari Asyiek”

  1. salam..
    syawal semakin menjelang tiba…
    amalan kunjung-mengunjungi dapat mengeratkan lagi..
    hubungan silaturrahim buat kita semua..
    mendekatkan pada yang jauh…
    ramadan yang penuh pengertian ini,
    mula menghampiri akan penghujungnya..
    selamat menyambut hari lebaran yang
    bakal menjelang tiba…

  2. mshafie said

    salam aidilfitri buat anda sekeluarga…

  3. kha kha kacau tu bro kalau kuih rasa kertas…..

    Entryku kali ini

    Kampong halaman menggamit mesra
    Buat perantau yang jiwa tersiksa
    Kenangan Syawal masih terasa
    Meriah suasana gembira senantiasa

Leave a Reply

