Sabar tu kan separuh dari Sabaruddin…?

November 13, 2009

Salam semua..yea…gua tau gua dah janji nak kasik tips editing dalam blog nih…yea…gua lambat…yea gua tak masuk2kan lagi dalam blog ni…yea…gua salah…muakakkakkakakka…sabar le geng…gua bapak punye busy 2 minggu nih…tensen betoi…keje banyak…gua balik rumah letak pale je terus sedor2 dah azan subuh…serius bapak penat…tak sempat pun nak buat ape2…menatang tu gua dah record dah…tinggal nak edit and upload masuk jek…sabo yek…dalam hidup gua skang ni cume ade ari sabtu ahad je pree…tu pun kalo takde wedding…kalo ade…alamatnye…sabtu ahad minggu depan la…huhuhuh…contohnye…macam minggu ni…hahhahaha…nampak gayanya tak uplod2 lagi lah tips editing tu lagi minggu ni….muakakkakkaa…sure bersepah mesej dalam ym gua lagi next week…sorry guys…nanti gua upload…jgn risau…serius…cakap masjid nih…!
gua kasik panas sikit dulu…next week gua tarok step by step dia yek…muakakkakkakakaka
ori

ayern edited
tuning into video mode for this week….! I’ll be shooting video this weekend…yahoooooooooo…!

One Response to “Sabar tu kan separuh dari Sabaruddin…?”

  1. syam said

    tu ler… hari² aku masuk blog ko ni tgk ader tips pasal edit ker tak… hehehehe

Leave a Reply

