gurau kepala hotak hang!

December 7, 2009

sorry entry ni takde gambo…pagi ni gua agak sentap gila bila tetiba barua mana tah masuk ym gua (dia add gua bile tah gua tak ingat..takpenah jumpe..tegur2 gua dalam ym jek…selalu dok tag gua dalam fesbuk yg tak tentu hala takde kene mengene ngan diri gua…) so kirenya macam buat camtu dah rapat gila…buleh gurau suke2 ati dia…gua tak penah ada masalah ngan org…tak penah sound org…tetibe barua ni sound gua terus…lebih kurang camni…sejak bila jadi blogger ni…? karangan macam budak SPM…dengan hati yg sakit..terus gua maki laaa…gua ade ke suh lu nengok & baca guanye blog…? (tak macam dia…abih semua gambo dia tag org suh nengok dalam fesbuk) gua punye blog gua punye suke gua nak tulis camne…lu ape hal…? gua ada kacau lu ke…lu tak suke gua tulis cam budak SRP pun ape hal lak lu nak sound2…lu nak nengok ayat2 yg akedemik sangat pegi bukak journal psychology laaaa…

maaf kepada yg lain2…gua tak bermaksud apa2 kepada semua rakan yg gua sangat respect…tak puas ati gila je tetibe kene camni… maaf bahasa gua kasar skit…agak emo arinih…

2 Responses to “gurau kepala hotak hang!”

  1. FyruzSalim said

    SABO BRO…BIAR ORG BAT KITE KITE JGN BUAT ORG..OKEY BILE KITE SET TIMING N TMPT NIH KASI AJAR SKIT MAMAT TUH…

  2. shahdat said

    hi aku baru buka blog hang hari ni . nice . so aku nak rasa nak belajag kat hang la… berapa yuran tahunan?
    asyek orang kalau orang gila masuk blog hang jangan layan sangat sampah2 tu layan aku main bola pun ok .

Leave a Reply

