carta 6-10

April 17, 2010

no. 6
mi
gambo ni gua amik waktu kat melben dulu…lebih kurang 2-3 ari sebelum nak balik mesia…ada makan2 sikit diorang buat kat rumah sheikh…suhaimi (sifu) duduk kat atas konon2nya nak amik gambo kitorang kat bawah…last2 gua amik dulu gambo dia…gambo ni hits & duduk dalam ranking antara yg ramai nengok sebab kehenseman sifu gua ni sebenornye….hehehhehe…utk pengetahuan awek2 kat luar…mamat ni dah kawen…ade 2 anak…muakakkakkaka…(saje nak kantoi dia)

no. 7
ayief
ni plak merupakan gambo yg gua rakam masa kelahiran anak kedua gua…satu pengalaman yg sangat menarik…banyak gambo yg gua dapat cuma tak bleh upload atas dasar2 censored…so ini je yg lepas oleh pihak lembaga penapisan keluarga…hahhahhaha…sungguh indah melihat kebesaran yg maha Esa…alhamdulillah…dah setaun 3 bulan dah budak nih skang…

no. 8
atok
gambo yg menghuni di tangga ke 8 adalah merupakan assignment yg pertama gua dapat setelah balik dari melben…sampai2 je mesia…zaidan call…”weh ko kene gi kedah, amik gambo pasangan ni”…Azhari (atok) merupakan kawan gua kat melben dulu…geng main bola…tahniah tok…skang dah dapat baby dah…cute tok…bila nak balik mesia lagi…?

no. 9
cincin
tadi kite nengok pasangan dia…gambo seterusnya ni merupakan aksesori yg ada pada pasnagan tu…gua amik detail cincin tu, gantungkan kat ranting2 pokok yg halus…ramai jugak yg minat gambo ni…sekadar berkongsi pengalaman…cincin ni gua shot pakai 24-70..macro lens…

no. 10
am & anis
dan yg terakhir merupakan pasnagan yg cukup secocok…Am & Anis…Anis merupakan kawan gua kat melben…hati amat terhibur kalo dapat jumpa dia…ada saja cerita yg best dan jugak luahan perasaan yg sungguh tak penah masuk dalam pala otak gua isu yg akan disembangkan…hahhahhaha…lu memang rock la anis…dan Am yg mana gua baru kenal pada masa shoot diorang ni sungguh cool orgnya…sangat modest…lu memang balance lah berdua…kitorang pegi kat flat pekeliling amik gambo ni…sungguh menarik setting yg ada dalam tu…cuma agak berbau..last time gua nengok flat tu dah takleh masuk…kira nasib jugak la gua sempat pegi tempat tu utk amik gambo Am & Anis ni…

itu saja cerita kali ni…sorry dah lama gua tak hapdate gambo2 & cerita dalam blog ni…bapak sebok kebelakangan ni…ade je keje…insyaAllah gua akan buat lagi carta 1-10 pada taun hadapan…selebihnya gua akan update lagi cerita2 & gambo2 yg best soon…!ciao..!

Leave a Reply

