Black & White action

August 24, 2010

Salam semua..sorry lama tak hapdet…gua gile busy kebelakangan ni…dengan class…budak2 final year…album client2…video lagik…aduhhhh…maap sesangat…sekali gua hapdet gua kasik le action pree utk semua…buat amal jariah..gunakanlah sebaik mungkin…gambau2 yg over expose jgn dibuang begitu saja…bole diselamatkan lagik dengan black and white…ia memberikan impact & value yg lain dalam black and white…try dulu…insyaAllah bole sedikit sebanyak action ni membantu anda semua…have fun…terimalah seadanya action gua yg tak seberapa..gua kasik pree jek…takyah bayau…hehhehehhe

1
original image (over expose)

1
after black & white action

donlod kat sini —http://rapidshare.com/files/414853960/asyiek_black_and_white.atn…berkesan dalam tempoh 7 ari dari tarikh arini…slamat mencuba…sekali lagi…gua tak kasik step sebab lu org bukannye rajin membaca pun…muakakkakkaka..kalo ada apa2 masalah buzz gua di ym…!

asyiek.com

2 Responses to “Black & White action”

  1. Rosli said

    huhuhuhahahaha…pandai sggh abe asyiek ni, trima kasih noo.. 🙂

  2. idham said

    bro link da expired r..
    upload r blk bro…plzz
    haha…(ayat org ngidam)

Leave a Reply

